Bowser's Castle
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Bowser's Castle

WARHARHARHAR! Welcome to Bowser's Castle. Where Bowser rules with an iron first. He's watching your every move.


You are not connected. Please login or register

My Upstairs Neighbour / Mon voisin du dessus

3 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

Koopa-Koopa

Koopa-Koopa
Admin

EN : The principle is the same as "My downstairs neighbour!"
Except that you make a statement! Exemple: If the avatar of the person above is a Koopa, the other will say "MUN (my upstairs neighbour) is a Koopa" and the person down you also a statement about the person above etc ...

Let's go !

MUN don't exist ^^


FR : le principe est le même que "Mon voisin du dessous" !
Sauf que là vous donnez une affirmation sur la personne au dessus de vous. Exemple : Si la personne au dessus à un avatar de Koopa vous direz "MVDD (ici mon voisin du dessus) est un Koopa"
Et la personne au dessous devra aussi faire une affirmation sur vous etc...

Allez !

MVDD exsiste pas ! ^^



Last edited by Koopadus on Tue 15 Nov - 16:56; edited 1 time in total (Reason for editing : Erreur dans le titre !)

http://super-mario-sonic-ad.forumactif.org

Papyrus

Papyrus
Royal Guard

MUN is an admin

MVDD est un admin

EDIT KOOPA-KOOPA : Tu t'es trompé ! Tu as confondu dessus et dessous. À moins que... tu posais une question ?

You were mistaken ! You confused upstairs and downstairs. Unless ... you asked a question?

Koopadus

Koopadus
Admin

Mon VDD est un squelette

My UN is a skeleton

(au passage je modifie le titre français du topic car tu t'es trompé, tu as mis "dessous" ! ^^)

Papyrus

Papyrus
Royal Guard

MUN is also an admin

MVDD est aussi un admin

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum